Info map

We geven u graag wat meer informatie. Hieronder ziet u onze digitale informatiemap. 

We hebben ons best gedaan om deze lijst zo compleet mogelijk te maken. Laat het ook gerust weten als u nog iets mist of als er zaken foutief zijn. Mocht u na het lezen nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact op met de medewerkers van de receptie.

Het team van het Hotel de Schelde wenst u een prettig verblijf! 

Hotel de Schelde (Receptie) 0031 117 39 17 20

Via dit nummer zijn we ook via Whatsapp te bereiken.

Een aantal handige telefoonnummers als u hulp nodig heeft:

Noodgevallen: 112

Politie: 0900-8844 

Ziekenhuis Knokke (B): +32 50 535 000

Huisartsenpost: 

Website huisartsenpost Cadzand

Bent u op vakantie in de omgeving West Zeeuws-Vlaanderen en heeft u medische zorg nodig? Dan dient u gebruik te maken van de digitale zorgdienst Medicoo. Om u zo goed mogelijk te helpen dient u de app te downloaden en direct uw gezondheidsvraag te stellen via live chat. U kunt niet rechtstreeks een afspraak maken bij een huisartsenpraktijk in West Zeeuws-Vlaanderen. Op deze manier houden we de zorg bereikbaar voor iedereen.

Via de Medicoo app krijgt u gemakkelijk en snel persoonlijk advies van een team van verpleegkundigen en huisartsen, die samenwerken met de lokale huisartsenpraktijken in West Zeeuws-Vlaanderen. Mocht het nodig zijn, dan verwijzen zij u alsnog door naar een van deze praktijken. Medicoo wordt u aangeboden in samenwerking met alle zorgverzekeraars. De zorg wordt vergoed en u hoeft geen kosten te maken of declaraties in te dienen.

Download de Medicoo app, registreer u en u kunt direct uw vraag stellen. Van maandag t/m vrijdag van 7:00 uur tot 23:00 en in het weekend van 9:00 uur tot 21:00 uur. medicoo.nl

Telefoonnummer: 0115 64 30 00 ’s avonds en weekend

Onze appartementen kunnen ook gebruik maken van onze digitale informatiemap. Echter zijn er wel specifiek zaken die soms anders zijn als in ons hotel. Deze informatie kunt u hier vinden. 

Sleutels: Jullie hebben 2 sleutels ontvangen via het hotel die toegang geven tot de hoofdingang van het appartementencomplex, de berging en het appartement. Deze sleutels dienen teruggegeven te worden aan het hotel. Daarnaast is er ook een separate sleutel om de terrasdeur open te maken. Deze sleutel gelieve in de deur te laten zitten en niet terug te geven bij het uitchecken.
Verder heeft u ook een ‘tag’ gekregen die als sleutel fungeert. Deze tag is te gebruiken bij de slagboom van de parkeergarage, de lift van het hotel en binnen te komen in de wellness. 

Apparatuur: Het appartement is voorzien van alle gemakken die men zich kan wensen. Voor de meeste apparaten zijn er bedieningsinstructies aanwezig, deze bevinden zich in de tv-meubel. Lees de instructies eerst even door voordat jullie het apparaat in gebruik nemen. Dat voorkomt een heleboel misverstanden.

Wifi: De naam van het WiFi netwerk is uw appartement nummer, bijvoorbeeld: ‘Appartement 101’. De code van het WIFI netwerk is residentiedeschelde

Roken: Roken is binnen in het appartement niet toegestaan. Wanneer u gebruik maakt van het balkon om te roken, maak gelieve gebruik van de asbak om Cadzand en de omgeving netjes en schoon te houden. 

Wellness: Er kan gebruik gemaakt worden van het zwembad en de sauna die zich bevinden in het hotel. Er zijn daar kleedkamers aanwezig en u kunt uw badjas daarvoor ook gebruiken. De wellness is geopend van 9.00 uur tot 21.00 uur. U dient zelf handdoeken mee te nemen en het is verplicht badkleding te dragen.

Vaatwasser: Voor de vaatwasser kan gebruik gemaakt worden van de aanwezige vaatwastabletten die bij aankomst klaarliggen.
Bij vertrek graag uw servies in de vaatwasser zetten en deze aanzetten.

Parking: Om bij de parking te komen volgt het pad rechts van het hotel, u kunt de slagboom openen met de tag. Beneden slaat u rechts af en parkeert u op parkeerplaats: P… . De lift naar uw appartement vind u achter de groene/rode muur, afhankelijk van uw appartement.

Houdt u er rekening mee dat er per appartement maar 1 auto in de parking mag staan

Fietsen: De fietsen kunt u stallen in de garagebox / De fietsen kunt u stallen in de berging van uw appartement.

Restaurant: Indien u gaat genieten in het restaurant, is het mogelijk de rekening op uw appartement te boeken. In dit geval dient u bij het afrekenen uw appartement nummer door te geven en het huisnummer, bijvoorbeeld 99-101. Vernoem altijd dat dit om een appartement gaat. 

Domotica: In het appartement vind u een kleine tablet aan de muur, deze is te gebruiken voor de temperatuur en de verlichting. De bovenste twee knoppen zijn voor het regelen van de temperatuur, links is warmer en rechts is kouder. Indien u de knop rechts onder indrukt, gaat alle verlichting uit en met de overige knoppen bedient u de lichten individueel.

Afval: Vuilniszakken kunnen worden gedeponeerd in de vuilcontainers aan de achterzijde van het complex. Dit is in de straat achter het hotel: ‘De Blommaart’ U kunt deze bereiken via de dubbele zwarte deur aan de achterkant van de parkeergarage.

Streaming: De appartementen hebben een  Smart TV, u kunt hier ook gebruikmaken van een van de aanwezige apps (Amazon, Netflix, NPO, etc) om op die manier TV te kijken. Vergeet echter niet uit te loggen voor vertrek.

Rookmelder: Hier vindt u meer informatie over de rookmelders in uw appartement. 

Algemene voorwaarden: Op al onze diensten zijn onze algemene voorwaarden van toepassing van Hotel de Schelde.

Hotel de Schelde beschikt over een eigen gratis ondergrondse parkeerplaats. U kunt uw auto hier tijdens uw verblijf op eigen risico parkeren. U kunt de auto tijdelijk parkeren op de check-in-parking. Na het ontvangen van de sleutelkaart van uw kamer, kunt u de auto in de parkeergarage parkeren op de aangewezen plaatsen.

Appartementen:
Voor onze gasten in de appartementen hebben we een parkeerplaats met een nummer. 

Als u wenst kunt u een babybed op uw kamer laten bezorgen. Het babybed is inclusief linnengoed (deken). Er zit geen matras in, maar een standaard zachte bodem. De kosten voor het babybed bedragen € 10,00 per nacht. 

De badjassen op uw kamer kunt u gratis gebruiken. Indien u deze wenst mee te nemen. U kunt ze ook aanschaffen in de lobby. We vragen daar een bedrag van €50,- voor.  

We helpen u graag met uw bagage als dat nodig is. We beschikken over een kofferruimte als u uw bagage tijdelijk wenst op te slaan. Vraag het ons aan de receptie.

Om uw zicht op het strand, de zee, jachthaven of Cadzand-Bad ongerept te houden, verzoeken wij vriendelijk om de balkonleuning niet te gebruiken voor het ophangen van persoonlijke items en handdoeken.

U kunt bij bijna alle verkooppunten met uw pinpas betalen. Daarnaast kunt u in het Hotel betalen met de volgende creditcards: Euro/Mastercard en Visacard. U kunt uw kamer ook via de online check-out afrekenen met Apple Pay of Google Pay. De dag voor uw vertrek sturen we u een uitnodiging via de mail voor de online check-out. 

In geval van brand verlaat het gebouw en ga naar de verzamelplaats.
Voor de brandveiligheid mogen er geen kaarsen of theelichtjes in de kamer worden gebrand.

In een noodsituatie volg de vluchtrouteaanduiding:

Indien u een cadeaubon wenst, kunt u informatie vragen bij de receptie. 

Voor u in ons hotel aankomt kunt u zelf een online Pre-Check-in doen, om uw werkelijke check-in bij de receptie in ons hotel te versnellen. Hierdoor heeft u meer tijd over om te genieten van uw verblijf.  

De check-in is vanaf 15.00 uur. U kunt de auto tijdelijk parkeren op de check-in-parking. Na het ontvangen van de sleutelkaart van uw kamer, kunt u de auto in de parkeergarage parkeren op de aangewezen plaatsen. 

Appartementen:
Voor onze gasten in de appartementen hebben we een parkeerplaats met een nummer. 

De check-out is vóór 11.00 uur. Voor uw vertrek ontvangt u via de mail een uitnodiging om zelf uw check-out te regelen. U kunt dan al betalen als u dat wenst waardoor u bij de check-out sneller klaar bent! Uw sleutelkaart kunt u altijd achterlaten na het uitrijden van de parkeergarage, na de slagboom. 

Appartementen:
Voor onze gasten in de appartementen vragen we uw sleutel af te geven aan de receptie. 

Onze keuken is geopend tot 21.00 uur. Klik hier voor het menu.

U kunt iets drinken in ons restaurant van 11.30 uur tot +/- 23.00 uur. We hebben voor u al een fles water klaargezet in de kamer, deze wordt u gratis aangeboden. Wenst u iets anders in uw minibar? Vraag er naar aan de receptie of bekijk eens onze hotelshop.

Als u uw vakantie een stap verder wilt brengen, huur dan een fiets vlakbij het hotel om de fietspaden langs de kust van ‘Zeeuws-Vlaanderen’ te verkennen, bij Neptunus Tweewielers. Wij raden u aan dit op voorhand te doen via de volgende link: https://www.neptunustweewielers.nl/verhuur of bel: 0117 39 22 20.

Gebruik onze kortingscode voor een leuke korting op uw reservering bij Neptunus: Schelde@2024 

Verder beschikken we over een fietsenberging om uw fiets voor de nacht te stallen of op te laden.  

Appartementen:
Voor onze gasten in de appartementen hebben we een berging in de parkeerkelder.

Ook Hotel de Schelde denkt milieubewust, bespaar water, handdoeken ophangen is nog een keer gebruiken. Indien u uw handdoeken op de grond legt krijgt u uiteraard een nieuwe handdoek. 

In het zwembad zijn ook handdoeken te verkrijgen. 

#hoteldeschelde

Uw huisdier is welkom, tegen een meerprijs, in uw hotelkamer. Enkel in overleg en maximaal 1 huisdier per kamer. We bieden geen verzorging voor uw huisdier. Bij verplaatsing in het hotel; gelieve uw hond aan de lijn te houden.

Appartementen:
Voor onze gasten in de appartementen zijn honden in sommige appartementen toegestaan. Vraag onze receptie voor meer informatie. 

Natuurlijk bieden wij gratis WiFi in het hele hotel. En vergeet niet #hoteldeschelde te gebruiken als u iets leuks wilt posten over uw verblijf hier aan de kust.

Zie voor meer informatie hoofdstuk: Wifi

Hoewel wij de romanticus in u bewonderen, is het niet toegestaan om kaarsen of theelichtjes in de kamer te branden. Elke kamer heeft zijn eigen brandmelder, als deze brand of rook detecteert moeten we het gehele gebouw ontruimen!  

Als u het een leuk idee vindt om de badplaats Cadzand-Bad, natuurreservaat ’t Zwin of andere geweldige plekken aan de Zeeuwse kust te ontdekken, hebben wij een kaart van de omgeving om u alvast ideeën te geven.

In de hotelkamer vind u een kluisje. Deze werkt als volgt:

Om de kluist te sluiten:

Sluit de deur en voer een eigengekozene code in van 4 tot 6 cijfers en druk op #.

Om de kluis te openen:

De gekozen code om de deur te sluiten is ook de code om deze te openen. Voor deze code in en druk op #.
De kluis zal nu openen. 

Wilt u een ander kussen dan u nu op uw bed heeft liggen?

Iedere kamer beschikt over twee types kussens. 

De lobby is het hart van het hotel, een informele plek waar u contact kunt maken met andere gasten. Een plek waar u kunt relaxen, iets kunt drinken, een krant kunt lezen of informatie verkrijgen aan onze receptiebalie. Onze medewerkers helpen u graag. Hier vindt u ook onze hotelshop met leuke accessoires en souvenirs. 

Hotel de Schelde heeft twee vergaderzalen ter beschikking. Vraag de medewerkers van de receptie voor meer informatie over de mogelijkheden.

We hebben voor u een fles water klaargezet boven de minibar. Deze wordt u gratis aangeboden. Wenst u iets anders in uw minibar vraag dan naar de mogelijkheden aan onze receptie, het restaurant of bekijk eens onze hotelshop.

Appartementen:
Voor onze gasten in de appartementen u heeft geen minibar. Uw appartement is natuurlijk wel uitgerust met een uitgebreide keuken.  

Heeft u behoefte aan een naald en draad? Vraag het bij onze receptie. 

Het ontbijt staat voor u klaar vanaf 8.00 uur tot 10.30 uur. U kunt uw ontbijt ook meenemen naar de lobby indien u dat wenst. 

Appartementen:
Voor onze gasten in de appartementen is er standaard geen ontbijt inbegrepen. U kunt dit wel tegen betaling reserveren als u dat wenst.  

Paraplu’s zijn beschikbaar in de lobby of in de kast als u ze nodig heeft.

Gebruik het privacy-bord / niet storen bordje aan de deurklink en wij zullen uw privacy respecteren.

We helpen u graag wanneer u maar wenst. Voelt u zich vrij om ons te ontmoeten in de lobby, bel ons +31 117 39 17 20 of stuur ons een WhatsApp bericht op +31 117 39 17 20 tussen 09.00 en 21.00 uur. Bij o.a. uw bevestiging en bij de check-in sturen we u een mail met een contactlink. Via deze link kunt u ook uw vragen stellen aan de receptie.

Hotel de Schelde is een rookvrij hotel. Het aansteken van een (elektrische) sigaret of sigaar is verboden. Er zullen extra kosten in rekening gebracht worden, voor dieptereiniging van de hotelkamer.

Roomservice besteld u via de receptie of in het restaurant.

Roomservice kost €7,- per keer. 

Appartementen:
Voor onze gasten in de appartementen bieden we geen roomservice. U bent natuurlijk wel welkom in ons restaurant. 

Het is niet toegestaan om eigendommen van Hotel de Schelde mee te nemen. Tevens bent u verantwoordelijk voor eventuele ontstane schade aan de kamer tijdens uw verblijf. De kosten voor de vervanging van ontbrekende of beschadigde zaken worden achteraf bij u in rekening gebracht. Bovendien doen wij in geval van diefstal en/of vernieling aangifte bij de politie. U bent zelf verantwoordelijk voor schade aan uw eigen eigendommen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden. 

Wilt u uw kleding strijken? Contacteer de receptie en wij bezorgen u een strijkplank en strijkijzer op uw kamer.

Souvenirs meenemen naar huis voor dierbaren is altijd een plezier. U kunt er een aantal vinden in onze hotelshop in de lobby.

Als u tijdens uw verblijf een urgent technisch mankement in uw kamer tegenkomt, dan kunt u dit melden bij de receptie. Als het technisch mankement niet tijdens uw verblijf opgelost hoeft te worden, dan vragen we u vriendelijk om dit op een door u gewenst tijdstip bij de receptie te melden. 

Waarschijnlijk beschikt u over een eigen smartphone. Gebruik deze als u in contact wilt komen met de receptie voor al uw vragen. Dit kan eenvoudig door te bellen of Whatsappen naar: +31117391720. Bij o.a. uw bevestiging en bij de check-in sturen we u een mail met een contactlink. Via deze link kunt u ook uw vragen stellen aan de receptie.

Wenst u alsnog een telefoontoestel van het hotel; dan kunt u deze vragen aan de receptie. We helpen u dan graag verder. 

Bewaar waardevolle spullen in de kluis van uw hotelkamer.

In een noodsituatie volg de vluchtrouteaanduiding:

U kunt contact opnemen met de receptie over verloren of gevonden voorwerpen. Hotel de Schelde is niet aansprakelijk voor vermissing en/of vernieling van eigendommen. 

Op al onze diensten zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Deze kunt u vinden op onze website. 

Voor uw veiligheid en uit hygiënisch standpunt hebben we geen waterkokers op de kamers.

Als u ‘s morgens een wake-up call wenst, neem dan contact op met een van onze receptiemedewerkers voor een wake-up call. Dit is mogelijk vanaf 07.30 uur.

Met onze WhatsApp-service is persoonlijke informatie en contact met het hotel altijd beschikbaar. Bereikbaar op het telefoonnummer van het hotel: +31 117 39 17 20 tussen 09.00 en 21.00 uur.

Het gehele hotel is voorzien van gratis WiFi, hier heeft u geen wachtwoord voor nodig. Netwerk: ‘Hotel de Schelde

Appartementen:
Voor onze gasten in de appartementen hebben wel een wachtwoord: residentiedeschelde. uw Wifi netwerk is aangeduid met uw eigen appartement nummer. Bijvoorbeeld ‘Appartement 101’. 

Ons binnenzwembad staat gratis tot uw beschikking. Er zijn handdoeken voor de hotelgasten aanwezig en een badjas kunt u meenemen van uw hotelkamer. Ook de wellness met een stoombad, sauna en bruisbank staan voor u klaar. Zwemkleding verplicht. 

Het zwembad is dagelijks geopend tussen 9:00 uur en 21:00 uur